Saturday, December 12, 2009

Akhirnya KAHWIN jugak aku.....


dengan tajuk yang macam ini, waaaa..... boleh mendatang controversi....
hahahaha.....
meh, meh..... baca.

pada 12 Disember 2009 lepas, a.k.a semalam aku sekeluarga telah bertandang ke majlis perkahwinan AKU punya sepupu....
hehehe.... di muar.

setelah 3 tahun mereka bertunang, akhirnya berakhir juga ke jinjang pelamin. Tahniah aku ucapkan.... Selamat Pengantin Baru dan semoga berkekalan hingga ke akhir hayat. dan semoga Allah kekalkan kebahagiaan mereka berdua setelah pelbagai pahit dan manis yang telah korang lalui selama ini...

tetapi bagaimana dengan akuuu.... ops... lambat lagi laaa nampaknya dan belum terlintas lagi untuk aku memikirkan semua ini.

tetapi setelah melihat saat2 akad nikah semalam, aku pulak merasa nervous nyerr... heeee..... punya laa ramai org tengok, tba2 pulak ada seorg pakcik ini yang sibuk menghulurkan mic. pehhh sumer yang dtg semalam menjadi saksi akad nikah nya... manataknyer juru nikah sampai lewat dlm pukul 11.00pg, then time tuu tetamu sudah mula tiba untuk jamuan makan dan majlis pernikahan bermula pada pukul 11.30 pg.

Maka ramai laa mendengar dan melihat majlis pernikahan itu berlangsung.

Kami sekeluarga tiba agak lambat dlm pukul 10.30 am
yee laaa, kalu nak d ikutkan sepatutnya kaum kerabat sedara mara dtg laa awal kan.
ehehehe...

sempat bergambar sebelum bertolak....


Pasangan pengantin ditengah-tengah.
sepupu aku adalah pengantin perempuan tuuu....




SuFi

3 comments:

Anonymous said...

wah2..bru bukak kedai potostat..dah pakai keta honda..belum lg ko bukak kilang cencalok..pergh..sure bole naik BMW or Merc...

:: aku jalan kaki jer pegi keje...

DaNi said...
This comment has been removed by the author.
DaNi said...

Mr.K-->
laaa.... ustaz niii, kolej ngan umah sebelah jerr, selangkah jer dah sampai. kalu lumpat lg cepat sampai. huhuhu....
kang tau2 jer ustaz lak pakai bmw lak. InsyaAllah...

::hehehe :)