Saturday, August 15, 2009

Good BYE Legenda College

LEGENDA as a Legend


Gambar Legenda Education Group yang diambil dari Electrical Lab.

28 Mac 2006, tarikh ini merupakan kali pertama aku menjejakikan kaki di kolej legenda ini. diam tak diam sudah lebih tiga tahun aku berada di sini. Pelbagai kenangan dan pengajaran yang dapat aku beroleh sepanjang aku berada di sini. Semoga segala pengalaman ini dapat aku gunakan utuk menempuhi kehidupan yang penuh mencabar pada hari-hari yang mendatang.


Surau Kediaman SI05 - Disinilah terjalinnya ukhuwah muslimin Kump. kolej Legenda, dan disini jugalah tempatnya aku bersama-sama dengan rakan-rakan seperjuangan yg lain, yg bertungkus lumus menaikkan nama PMI dan menjadikan antara persatuan yang aktif suatu ketika dahulu. Gembira, sedih, bergaduh, bergurau merapatkan lagi jalinan ukhuwah.


KTM - Penggangkutan yang sering aku gunakan ketika hendak ke KL bersama kawan2
(Bila lagi kita dapat kuar bersama Ye???) :)



Gambar brsama IZU - Izu nii bayk download cerita drama jepun dan filem2 yg terbaru. Kalu nak cerita2 baru mintak kat dier.


Muzamil - Muz ni complicated sikit, tp dier ni ok, selalu tolong aku kalu tak paham dalam aper2 subject. My House Mate. :)




Ni pulak Azman - Dier ni aku nyer House Mate. dier ni kalu wat kerja mesti perfect. hehehe...




Ni lak Hafiz - My House mate but room mate Azman. Hafiz ni pun my class mate. Dier ni pun baik sama mcm muz.

Senang ckp, Muz, Hafiz dan aku satu kepala laa. tp kadang2 tuu ader gak bercanggah, biasa laa tuu. kalu sama jer sumer, boring laaa kan.




Kawan sedang menuggu giliran untuk nak jumpa Lec. nak antar assignment




Muka-muka ngantuk setelah tidak tidur semalaman. akibat wat assignment last minit. sama jer sumer... hehehe.... kalu last minute ni byk idea. :)





Muz ngan Hafiz mendermakan darah mereka. heee.. ader sorg jer yg tak derma2 lg sampai sekarang ni. saper la ekk... eeee... takutnyer..



ni la bas kebanggaan kolej kami. konon la tuu. gambar ni aku snap time on the way nak balik melaka, time drive tiba2 nampak lak bas ni. jd snap jer laa... Hii..


Kepada kawan-kawan semua Pengalaman pahit dan manis bersama adalah perkara yang paling berharga dan tidak ternilai... Bila la kita boleh berjumpa lagi ye?

Dani

2 comments:

Lun said...

hey!
how about me ^^_

DaNi said...

lun...
next posting

hehehe