Friday, August 14, 2009

convocation... Congratulation


Muka-muka happy
Muz, Izu, Shaza, Safwan


Excited + Nervous sebelum majlis bermula
Tahniah Muz :) --> Best EE Student

Bergambar bersama keluarga di Shangri-La Hotel tempat berlangsungnya majlis convo.
Sebelum masuk ke dewan :)

Alhamdulillah... Bersyukur kehadrat Allah SWT kerana dengan keizinannya dan kekuatan, kesihatan yang telah dianugerahkan kepada ku, dapt juga aku tamatkan pengajian aku dalam bidang BTEC HND in Electrical and Electronic Engineering program usaha sama or twin program between Institut Teknologi Pertama, Legenda Education Group dan BTEC UK.

Terima kasih kepada ibubapa dan sumer kawan-kawan yang banyak membantu ku sepanjang tempoh pengajian ku. terdapat banyak perkara yang dapat aku pelajari sepanjang aku menuntut di kolej legenda ini, dan dugaan, cabaran, pengalaman yang aku dapat disana byk mengajar ku erti kehidupan yang sebenarnya yang penuh dengan pahit dan manis...
tidak lupa juga kepada semua staf, pensyarah yang banyak mengajar aku selama aku berada di college. kepada semua kawan-kawan semoga berjaya dalam menempuhi alam kerjaya bagi yg berkerja, dan kepada siapa yang sambung belajar semoga berjaya dalam apa jua bidang yang anda ceburi. Semoga talian persahabatan yang terjalin akan kekal berpanjangan.

DaNi

1 comment:

Anonymous said...

Salam Safwan, terime kasih letak gambar saye yg poyo tu.. hehe.. Name saye SYAZA la.. :) happy2 selalu!